Usluge
back to Homepage
Mehanika
Vršimo sve vrste popravki na motoru, trapovima i karoseriji sa originalnim delovima kao i delovima vodećih svetskih proizvodjača.
Elektronika
Vršimo sve popravke na elektronici vozila , otklanjanje problema na SBC pumpama sa isteklim vremenskim periodom rada, popravka auto kljuceva i brava, popravka senzora ugla volana, popravka elektro servo volana na A i B klasi, popravka instrument tabli i ostecenih display-a i sve ostalo što se tiče autoelektronike na Mercedesovim vozilima.

Autodijagnostika
Vršimo dijagnostiku najsavremenijim dijagnostičkim uredjajem.

Punjenje i dezinfekcija klima uredjaja
Vršimo punjenje,dopunu i dezinfekciju klima sistema najkvalitetnijim gasom, uljem i aditivima na svetskom tržištu.
Punjenje autoklime
U toku jedne godine, iz sistema koji se pravilno koristi ,ispari 10-15 grama rashladnog sredstva. Za efikasan rad, preporučuje se redovan servis na svake 2 godine. U sklopu redovnog održavanja vrši se reciklaža freona i ulja. Tom prilikom se ubacuje određena količina novig freona i ulja prema specifikaciji prizvođača vozila. U Mercedes servisu možete izvršiti dijagnostiku koncetracije freona i ulja u rashladnom sistemu te ako postoji potreba dopuniti klima uređaj propisanom količinom freona i ulja
Dijagnostika i Servis auto klime
Servis klime podrzumeva kompletnu kontrolu sistema klimaizacije na vozilu.
• Dijagnostiku količine i koncentracije freona i ulja u rashladnom sistemu;
• Dijagnostiku eventualnog curenja rashladne tečnosti pomoću UV kontrast tečnosti i gas detektorom;
• Proveru pritiska u rashladnom sistemu;
• Zamenu filtera ili isušivača;

Čišćenje sistema ubrizgavanja
Brzo i efikasno čišćenje kompletnog sistema za gorivo, bez rasklapanja motora. Ovim tretmanom se obezbeđuje kompletno čišćenje sistema za gorivo i obnavljaju se performanse svih tipova benzinskih i dizel motora, smanjuje potrošnja i emisija štetnih gasova:
– Trenutno čisti injektore, ulazne ventile i komoru za sagorevanje
– Osigurava bolji start motora i uspostavlja pravilan rad motora u praznom hodu
– Obnavlja kompresiju, povećava ubrzanje i osećaj zadovoljstva i lakoće tokom vožnje
– Omogućava optimalnu snagu motora
– Smanjuje potrošnju goriva
– Smanjuje emisiju štetnih gasova i čađi
– Poboljšava efikasnost filtera čađi i EGR sistema
– Postiže se velika ušteda u održavanju vozila jer se komponente (npr. injektori) ne moraju često menjati
Problemi i posledice
Zbog kombinacije svih navedenih uzroka neminovno dolazi do stvaranja štetnih naslaga u sistemu za gorivo (injektorima, ventilima i komori za sagorevanje) i vozači osećaju posledice:
– Ozbiljni problemi pri startovanju
– Nepravilan rad u “praznom hodu”
– Nedovoljno ubrzanje
– Gubitak snage
– Povećana potrošnja goriva
– Povećana emisija gasova
– Nepravilan rad EGR sistema